.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در دیدار فعالان مطبوعاتی مازندران با رئیس مجلس؛
مسئولان باید تحمل نقادیهای رسانه ها را داشته باشند
مسئولان باید تحمل نقادیهای رسانه ها را که صدای مردم است داشته باشند و از تنگ نظری دوری کنند چرا که این تفکر سبب ضررهایی برای مردم خواهد شد...
مسئولان باید تحمل نقادیهای رسانه ها را داشته باشند

رئیس مجلس گفت: پرداخت یارانه به مطبوعات و فعالان آنها باید هدفمند شود تا بدین وسیله مشکلات این قشر کاهش یابد.

به گزارش شمال نیوز، لاریجانی عصر دوشنبه در دیدار با جمعی از فعالان مطبوعاتی استان مازندران در تهران خاطرنشان کرد: مسئولان باید تحمل نقادیهای رسانه ها را که صدای مردم است داشته باشند و از تنگ نظری دوری کنند چرا که این تفکر سبب ضررهایی برای مردم خواهد شد.

در این دیدار که با حضور احمد ناطق نوری عضو هیئت رئیسه مجلس و علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری در مجلس در دفتر کار علی لاریجانی برگزار شد، رئیس مجلس با ابراز خرسندی از فعالیت رسانه های مازنداران تنوع و تکثر رسانه های مکتوب و مجازی استان را مثبت ارزیابی کرد.

رئیس قوه مقننه با اشاره به عقبه تاریخی فرهنگی استان علوی تبار مازندران خاطر نشان کرد: مازندران در ساحت علم و اندیشه و دین از نظر فکری بسیار سرآمد جهانیان بودند.

لاریجانی با اشاره به وجود عالمان بزرگ شیعی تصریح کرد: علوم و آثار علمای دینی و شیعی مازندران اکنون در دانشگاه های جهان تدریس می شود.

وی با تاکید بر توانمند سازی فکری رسانه ها در بعد دینی و اسلامی خاطر نشان کرد: رسانه های محلی مازندران برآیند فکر مردم منطقه هستند و باید خواسته های آنان را عملی کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در عین حال به فعالان مطبوعاتی مازندران قول مساعد داد که مشکلات این قشر را در اسرع وقت از طریق وزیر ارشاد و مسئولان مازندرانی رفع کنند.

مازندران دارای 98 رسانه محلی و نمایندگان نشریات و خبرگزاریهای رسمی کشور است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.